TOMA CUTRERIA DE MAPA








en estos mundos de dios, sin photoshop, uno hace lo que puede... =)

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Xavi!!! M'encanten les fotos, són genials, de veritat. I m'agrada encara més saber que estàs bé i que exprimeixes cada segon d'aquesta experiència. Viu!

Kate

Anónimo dijo...

Vaya tela nens....una bona ruta...em sona una mica!!! JAjajajaja Nos avui marxem cap a Hoi An, le veritat es que Vietnam no està mal, una mica turístic pero millor del que pensàvem.
Lo dicho guapus a cuidar-se i a segir disfutant!!!!!
Que tal Camboia??? Es hardcore????
Esto está plagado de Charlies del Vietcong!!!!!!!

Marta & Alan

Anónimo dijo...

Xavi!
estic enganxat al teu blog d'una manera... LES FOTOS SON INCREIBLES!!!
marribes a fotre una enveja terrible a mi, q estic a australia, com al paradís!

Una forta abraçada company!

Oscar Nomen dijo...

Que pasa con la peña en el fotolog. Cada cual en su paraíso! Yo aquí en la puta Buenos Aires rodeado de corruptos y ladrones!Fuck them all. En cuanto a la Siri y al Xavi, muy bien por vosotros. A caminar y visitar y escalar y enriquecerse. Un abrazo a los dos, ya escribiré más abiertamente al mail. Ciao ciao!